Friday, April 2, 2010

Home » » Apabila disuruh bercheritaaaa:D

Apabila disuruh bercheritaaaa:D




Heheks. Tulaa mad, bg lagii aku izin utk jdik pembantu hang manage blog ni, kan banyak jee yang aku akan ckp?
Heee^^ tade laa. Ni lagii. Asal post aku jek, tawu2 laa en, ade jek hamba Allah nak belahh.
Tp bukan ‘nak’ lgi dh. Mmg dh belahh. Scra terkezuttt. Mmg sgt tekejutt. Aku si classmate merangkap deskmate ponn terkezutt berok. Apetah lgii hampa semua kelas laen enn? Emm, inilahh kisah cik cun kita, Amirah Quratu Aini Mohd Suffian. Dy pergi secara tiba2.haihh-.-‘ n by the way, on her behalf, i say sorry. Dy mmg mintak maaf, n salam aku smpaikn jugak wakili dia, sbb dia tak sempat nk jumpakk semua. She said “sorry klu aku ade wat apape slh.” Tuu je kot. Hhuu. Mmg sedeh laa bg aku[far] n malin sbgy deskmates merangkap jugak kwn gilaa2 dia dlm kls. Hhuu. Pelik ngat aihh, awat kls yg byk jek keluar, budak kls akuuuu? 4 IBN KHALDUN? Haihh=.=’ entahh takpahamm. Pandai jugakk yee budak2 kls aku yek? Heheks:P apape jelaa.
Sedih tuu mmg tableh kata pa dh laa.meh nk cita siket sapekah amirah nii klu ampa tak knaii. Spnjg aku knaii dy, nii je yg aku tauu la kn~,,
Fom1, dy kls 1IR. Fom2, dy kls 2AF..fom3 lak, dy kls 3AR. Dy pnolong ktua kls tym f3 ni. N tym tu laa aq bru knaii rapat ngn dia. Sbb aku berulang en,, haha:D dia kamcengg tahap parah ngan si Fateen Syifa Nadhirah. Sdehh wuuu tgk Aten, Peah, Malin nangeh.dhlaa dlu tym form3, kmi berlima semedang jek skali lepak petang2. Tulaa kan, persahabatan tak semestinya, kena sentiasa bersama. Kadang2 perpisahan tuu perlu. Untuk terus mendewasakan kitaa. And as usual, aku akan cakap, doakanlah kejayaan kawan kita ni. Smoga dy dapat meneruskan pelajaran di salah sebuah SBP kat Perak nun dengan tenang. Sorry sangat sbb aku terlupaa sguh2 nama sekolah tuu. If hampa nk kontek dia, tanya lee aku nombot dy.haha:) cm wt iklan lak. Tp tulaa, slalu2 lahh berhubung ngn kwn yee. Sbb dy lom wat FB. If dy wat nti, aku inform ampa. Dun worry! :)
Ukhwah fillah abadan abadaa.
and again, take care whenever you are. I’ll always love you all my friends:) truly. Thanks for being great friends here in Irshad in about three years. And one more, thanks for those who’re staying:D 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails